عاشقانه های ابدی ما
عاشقانه های ابدی ما

عاشقانه های ابدی ما

چند روزی بود ارزو  سردرد ای شدیدی داشت  تا رفتیم دکتر عکس و ازمایش  نتیجه ش شد یه لخته خون که تشخیص دکتر این بود که باید سریع عمل بشه چون خطرناک بود مخصوصا که سر درد ارزو بیشتر میشد قرار شد همون روز بستری بشه تا زودتر کارای عمل و انجام بدیم 

اما ارزو خواست برگرده خونه فرداش بریم بستری بشه الهی بمیرم برا خانوم گلم با چه حسرتی به خونه نگاه میکرد خیلی ترسیده بود بمیرم که اینجوری مظلوم رفت اون شب تا صبح پسرمونو بغلش گرفته بود بو میکرد و میبوسیدش میخندید میگفت ذخیره روزایی که تو بیمارستانه  تا صبح براش حرف زدم بهش امید میدادم ولی همش میخندید میگفت من دیگه بر نمیگردم امشب اخرین شبیه که تو این خونه کنار هم هستیم دیگه نیستم به جونت غر بزنم 

چی میشد من به جاش میمردم ارزوی من سنی نداشت صبح بستری شد قرار شد سه روز بعد اماده بشه برا عمل 

تو اون چند روز من اب شدنش و دیدم میخندید ولی چشاش از غم سنگین قلبش میگفت  خیلی سخته 

اخ وقتی میرفت برا عمل همش میگفت من خیلی خوشبخت بودم  بهترینا رو کنارت داشتم خیلی دوست دارم ازت راضیم تو هم ازم راضی باش 

ارزوی من رفت و  نتونست تحمل کنه رفت و دیگه از اون  اتاق لعنتی برنگشت 

حالا من موندم یه دنیا حسرت یه بغض بزرگ یه پسر پنج  ساله که همش بهونه مامانه شو میگیره  

دلم خیلی گرفته  ما مردا نمی تونیم برا کسی درد دل کنیم به کی بگم من ارزومو میخوام خانوم قشنگ و گلمو میخوام دلم برا صدای نازش براصدای قلبش برا نفساش برا خنده هاش برا حرص خوردناش تنگ شده  هنوز جای بوسه ای میخواست بره اتاق عمل پشت دستم کرد میسوزه  کارم شده هر روز برم پیشش براش حرف بزنم اما  جوابی نیست که بشنوم دلم میخواد بمیرم  اگه قول نمیدادم از امانتش مواظبت کنم الان پیش ارزم بودم بمیرم که فقط گفت جون تو جون امیر علی نذار پسرمون سختی بکشه بمیرم که تو این سن وصیت نوشت .داده بود به دکتر که بهم بده  حیف بود خیلی حیف اون همه خوبی که رفت زیر یه خروار خاک 

برای  دوستای وبلاگیشم چند خط نوشته بود ممنون همتونم که جای خواهر نداشته شو پر کردین  خوشحالم که ارزو کسایی  رو داشت که حرفاشو بهشون بزنه یه دنیا مدیونتونم 

 اینم چند خطی که برای شماها نوشته بود 


دوستای گلم خواهرای نازم شاید قسمت نباشه دیگه باهاتون حرف بزنم خیلی اذیتتون کردم ببخشین منو مرسی از همتون که همیشه کنارم بودین تو شادیا و غصه هام تو مشکلاتم کنارم بودین  

شما شدین خواهر نداشته من همیشه دلم میخواست یه خواهر داشتم که باهاش درد دل کنم  شما جاشو. پرکدین شدین یه خواهر واقعی برام 

خانوم خونه عزیزم اجی قشنگم مرسی که هیچ وقت تنهام نذاشتی دیگه ارزویی نیست که نگرانت کنه و حرصت بده با دیر اومدناش میدونم منو میبخشی اخه از تو مهربونت تر ندیدم مواظب خودتو خوبی هات باش

مریم جونم مرسی که به درد دلم گوش کردی به بغض و کینه ای که از گذشته داشتم به حرفایی که نمیتونستم به کسی بزنم ولی تو بهش گوش کردی  من سبک شدم 

خانوم چی جونم .زینب جون . نانا جون. سرور عزیزم . الوچه بانو جان.الناز جان / شنل قرمزی عزیزم.خانم خونه جانم . فاطمه جون . باران گلم.نیلوفر جون . صاحبه جون .مامان مهدیای عزیزم . زهرا جان و ارزوی عزیزم خیلی دوستون دارم مواظب خودتون باشین بهترین ها رو براتون ارزو دارم  حلالم کنین ازم راضی باشین 

فدای همتون ارزو 

میبینین مهربونی عزیز دل منو که همیشه یاد همه بود پس من چی من چه جوری بدونش زندگی کنم  ارزو تمام دنیای من بود رفته و دنیامو با خودش برد ببخشین خیلی حرف زدم دلم داشت میترکید فک کردم بیام اینجا 

شرمنده و مخلص همتون مهران


نظرات 17 + ارسال نظر
نارگیل کوچولو جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 18:35

سلام..
خدا بهتون صبر بده واقعاا خیلی سخته.
روحشون قرین رحمت الهی.

من شنیدم یه سری افراد اومدن و هرانچه که لایق خودشون بود رو گفتن.بنظر من اگه دوسدارید وبلاگ همچنان باشه,نظر دهید وبلاگ رو تا مدتی غیر فعال کنید.تا این ادمای بررو و بی ملاحظه از اینجا دورشن.

ماه بانو جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 13:27

سلام همین الان وب خانم خونه بودم واقعا ناراحت شدم از بی احترامی مردم همش دونبال .......

وبلاگ رو حذف نکنید اینطوری آرزو هم خوشحال میشه

صاحبه جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 12:57

آخی
خدا رحمتش کنه و روحش قرین رحمت الهی ان شاءالله

باران جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 12:02 http://baranoali.blogfa.com

درود بر شما
پست آخر خانوم خونه عزیز رو خوندم. واقعا متاسفم
من بجای افرادی که چنین کامنت هایی براتون فرستادن ازتون عذر میخوام

باز هم فاجعه از دست دادن آرزوی نازنین رو بهتون تسلیت میگم. براتون آرزوی صبر میکنم

اگر ممکنه وبلاگ آرزو جون رو حذف نکنید تا بتونیم لااقل بیادش بیایم اینجا . :(((

خانوم خونه جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 00:29 http://ganje-man.mihanblog.com

خواهش میکنم پاک نکنید...

پست هم گذاشتم

خانوم خونه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 16:33 http://ganje-man.mihanblog.com

سلام اقا مهران...
من میفهممتون...درکتون میکنم...
خودم از نبود ارزو دارم هلاک میشم...شما که دیگه همسرشی همش کنارش بودی چه جوری داری طاقت میاری...
تازه کامننتون رو خوندم دلم واقعا اشوب شد...
هنوز با فوت ارزوی نازم کنار نیومدم دم به دقیقه چشام اشکی میشه ...با اینکه دوستیمون فقط وبلاگ بود و از همینجا با هم در ارتباط بودیم واقعا بهش وابستتته شدم...
کاش همه چی خواب بود...کاش یهو بیدار میشدم و میدیدم همه چی خوابه...
تو رو خدا اینکار رو نکنین...
چشم پست هم میزارم...اخر شب پست مینویسم...
خواهشا حذف نکنید وب ارزوی عزیز رو...اخه من دلم تنگ میشه میام وبش...
خواهش میکنم

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 13:30

من نمیتونم باور کنم...آرزو توروخدا اذیت نکن...اگه شوخیه تمومش کن اینجا همه دوستت دارن...من دارم میبینم هرروز میای وبم پس هرگز باور نمیکنم...چون قلب من حس من بهم دروغ نمیگه...توروخدا اگه آرزویی یا هرکس دیگه با روان ما بازی نکن ما دوستتاشیم...بخدا خدا قهرش میاد...نمیبخشمت آرزو اگه واقعا زنده باشی و اینجوری ناراحتمون کنی

ب چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 12:47

ارزوخانم میدونم که الان زنده ای و این چیزارو خودت نوشتی و داری با احساسات یه عده بازی میکنی. دکترها اصلا حواب سلام ادمم نمیدن بعد انتظار داری باور کنیم که وصیت نانه تو گرفته داده شوهرت. از خدا بترس با اینکه با احساسات مردم بازی میکنی. این چیزا خیلی بچگانست و قدیمی شده

ماه بانو سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 14:43

خدایش بیامرزد چند بار اومده بودم وب ارزو باور کردنش خیلی سخته ولی عوضش یه یادگاری ازش دارین گل پسر که بوی ارزو رو میده

خانوم خونه دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 20:42 http://ganje-man.mihanblog.com

چرا کسی نمیاد بنویسی الکی بوده آرزو هست
من دارم از نبودش هلاک میشم

خانوم خونه دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 20:41 http://ganje-man.mihanblog.com

من هنوز باورم نشده

نیلوفر یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 17:42 http://talkhoshirin2020.blog.ir

آرزو یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 14:13

باورم نمیشه

معصوم یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 08:46 http://formylove-tm.blogsky.com

مظلوم ترین وبلاگ نویسی بود که دیده بودم ، نه به کسی بد میکرد ، نه با کسی دعوا داشت ... خدایااااااااااااااااااااااااااااا
خدایا خودت مراقبش باش،
تسلیت میگم انشالله هیچ وقت غم نبیبنید صبور باشید پسرتون به شما نیاز داره

خانوم خونه یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 07:45 http://ganje-man.mihanblog.com

خدایاااااااااااااااااااااااگریه:
من باورم نمیشه...باورم نمیشه.....
چرا اینجوری شد...چرا یدفعه....
من آرزوی خوبم...دوست مهربونمو میخوام....
خدا بهت صر بده آقا مهران....
هر چند غم نبودن ارزو خیییییییییییییییییلی سخته ...خیلی ...
دارم اشک میریزمو مینویسم...

خآنوم چی شنبه 25 دی 1395 ساعت 21:25

باور نکردیه...
مطمئنا با این قلب پاک و رضایتی ک شما ازش داری جاش تو بهشته... روحش شاد.

باران شنبه 25 دی 1395 ساعت 19:05 http://baranoali.blogfa.com

آرزووووو
ببخشید بغض و اشک نمیذاره چیزی بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد