عاشقانه های ابدی ما
عاشقانه های ابدی ما

عاشقانه های ابدی ما

ارامش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شرمنده همتونم که ناراحت و نگرانتون کردم اوضاع تا حدودی اروم شده ببخشید منو که باعث ازارتون شدم اما تنها راهی بود که برام دعا کنین میام مینویسم چه اتفاقی افتاد فقط یکم وقت میخوام اصلا روزای خوبی نداشتم

دوستتون دارم با خوندن کامنتا فهمیدم تنها نیستم. 

فدای همتون. ارزو

اخر خط

به اخر خط رسیدم زندگیم سر یه سوءتفاهم ساده داره از هم میپاشه تو رو خدا برام دعا کنین تو این روزا خیلی محتاج دعاتونم 

نمیدونم چی شدیه دفه اینجوری شد داشتیم عاشقانه زندگی میکردیم ولی حیف عمر این زندگی چه کوتاه بود 

حالم بده خیلی  خیلی تنهام 

برام دعا کنین برام من برا همسری برا فسقل هیچوقت فکر نمیکردم زندگیم اینجوری تموم شه  

طلاق                  چه واژه ی دلهوره اوری

من اومدم با کلی عکس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.